بهترین سایت های سوال و جواب برنامه نویسی ایرانی 2020

نوشته‌شده در در آموزش های عمومی
Loading Likes...

به عنوان برنامه نویس همیشه نیاز هست که منابعی برای رجوع داشته باشید که هم بتونید چیزی یاد بگیرید و جواب پرسش هاتون رو پیدا کنید. امروزه دیگه با وجود اینترنت کمتر سوالی هست که نتونید جوابشو پیدا کنید حتی اگرم نباشه میتونید توی سایت های سوال و جواب بپرسید. علاوه بر اون باید بتونید با همکارانتون در یک جامعه اینرنتی ارتباط داشته باشید تا بتونید ایده هاتون رو به اشتراک بذارید. ما اینجا میخوایم چند سایت خوب ایرانی که برای این کار ساخته شدن رو معرفی کنیم.

۱- جامعه برنامه نویسان ایران (irDevs.com)

یکی از سایت های کاملا تخصصی که از سال ۹۱ داره فعالیت میکنه irDevs.com . این سایت دائما در حال بروزرسانی هست و قابلیت های خیلی خوبی داره . نسخه وب این سایت PWA  هست و اپلیکیشن اون هم توی راه هست. از ویژگی های این سایت سوال و جواب با امکانات بهترین پاسخ و اعتبار و کامنت و … هست که این سایت رو توی سوال و جواب خیلی قدرتمند میکنه.

اما علاوه بر این، همانطور که از اسمش مشخصه این فقط یک سایت سوال و جواب نیست. شما میتونید توی این سایت ایده و نظراتتون رو به اشتراک بذارید. میتونید آموزش ارسال کنید، نظرسنجی بسازید، بحث های متفرقه و حتی با ویژگی جدید که معرفی شده آگهی استخدام بصورت رایگان ایجاد کنید ومیتونید بهترین برنامه نویسای هر حوزه روپیدا کنید.

وقتی توی این سایت پروفایلتون رو برای دریافت شغل فعال میکنید، افرادی که دنبال نیروی کار میگردن میتوننن شما رو پیدا کنن و باهاتون تماس بگیرن. علت اینکه این سایت رو تو صدر لیست هم آوردیم همین امکانات و قابل دسترس بودن این سایت هست. ضمنا این سایت یک بخش جداگانه آموزش هم داره و توی شبکه های اجتماعی هم فعال هست. گروه تلگرام و کانال هم داره که عضو زیادی دارن.

۲- برنامه نویس (barnamenevis.org)

برنامه نویس یکی از سایت های بسیار محبوب در سالهای گذشته بوده و تعداد کاربران قابل توجهی داره. هرچند تو سالهای اخیر شاید بخاطر عدم استفاده از تکنولوژی های جدید و موندن تو همون حالت قدیم کم کم کاربرانش رو داره از دست میده. اما همچنان این سایت منبع خیلی خوبی برای برنامه نویس ها در همه حوزه هاست. در ضمن سایت برنامه نویس بصورت دائمی در حال اجرای دوره های آموزش برنامه نویسی هم هست.

۳- جواب۲۴ (javab24.com)

یکی دیگه از سایت هایی که اینترفیس خیلی خوبی هم داره، سایت جواب ۲۴ هست. این سایت هم دارای امکانات کاملی برای پرسش و پاسخ هست و با رابط گرافیکی ساده ای که داره میتونه یکی از سایت های خیلی خوب در این زمینه باشه. این سایت بسیار سریع و توی موبایل هم عالی هست.

شما سایت خوب دیگه ای سراغ دارید؟ تو کامنت ها بنویسید برامون.



سوالی دارید؟

بدون گرفتن نتیجه اینجا رو ترک نکنید! هر سوالی دارید میتونید در عرض ۱۵ ثانیه ثبت نام و خیلی زود جواب بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 21 = 28